Det er jo bestemt noget så fint, at du har fået registreret dig dit domæne, og du fik endda lige dét, som du håbede på, da det var ledigt, og du er således ved at være klar til at søsætte din hjemmeside snarest muligt.

Og da hjemmesiden kommer op tilhørende domænet, så spiller alt perfekt her, men du kan også se, at besøgstallet udebliver, selvom sitet er meget brugervenligt, og du har fået det testet på et brugerpanel, der gav feedback, som du har tilpasset det efter.

Du er selvfølgelig klar til at ændre i det igen, og det bliver da nok også aktuelt i fremtiden, men som det er nu, så burde det jo være fint nok.

Den enkle forklaring er jo, at når man laver noget nyt, så starter man jo helt fra bunden, også selvom man måske har lavet noget andet før da.

Så hvis man har godt med penge til marketing, så er det nu, at folk skal kende til det domæne, så de kommer ind på din hjemmeside – også selvom du ikke har så stort et budget til reklamer.

Få folket ind på dit domæne

Du kan jo have de bedste produkter eller den bedste service, som du sælger via den her hjemmeside, men folk skal jo gerne komme til at kende til det.

Det gør man jo ved omtale af det, som man laver, men når man så gør det, så er det virkelig essentielt, at man sørger for at nævne ens domæne, så potentielle købere ved, hvor de skal finde det her vidundermiddel, som man sælger.

Man skal næsten indprente det hos folk via en sang eller en morsom reklamemetode, så folket ender med at huske det, om de gør det bevidst eller ej.

Derfor skal man altid supplere med domænenavnet, når man laver den slags kampagner, og domænet kan man sagtens finde blandt billige domæner, så man får flere penge til at lave omtale af sig selv.