Der er god service på en afbudsrejse

05 July 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Et godt udtryk lyder: Hvorfor skal man betale mere for noget, som man kan få (næsten) identisk billigere?

Der vil givetvis være forskel på et produkt i prisen, hvis der er tale om forskellige modeller, men hvis man nu taler om at tage ud på en flyrejse, så gør det jo ikke den store forskel, om det bliver som en afbudsrejse eller som en almindelig booking, hvis man kommer med den samme afgang og hjemkomstrejse.

Selvfølgelig er der jo nogle forhold på en afbudsrejse, der gør, at den er billigere end den “almindelige” måde at booke sådan en tur på, men når man først er i flyet sammen med alle de andre passagerer, så er der jo ingen forskel at opleve: Man kommer frem på samme måde.

Dog kan man måske godt føle sig lidt luset og laset over, at man har valgt den billige afgang, så man tror, at de andre i flyet ser ned på en, fordi man ikke havde råd til at booke almindeligt, eller man bare er nærig.

Du bliver behandlet som alle andre på en afbudsrejse

Nu vil ingen nok finde ud af, at du har fået turen som afbudsrejse, medmindre du fortæller folk i flyet om det, men skulle de alligevel vide det og se ned på dig, så må de om det.

Du kan jo have valgt den her afbudsrejse, fordi du lige faldt over den, og du skam havde råd til at rejse almindeligt, men nu kunne du spare penge og bruge dem på noget andet.

Vi kan i hvert fald garantere, at personalet og alle andre, du har været i kontakt med i forbindelse med dette køb, er glade for, at du er kommet med, og de vil behandle dig på samme vilkår som alle andre.

Det betyder jo trods alt penge i kassen for dem, at du har taget på den her afbudsrejse.

More articles